BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

bagi LHA ikan nie mkn . cepat ! hehe .

hObongan kaO an akoe lhaa ^^ ..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
^◕‿◕^ SALAM SEMUA! ★ THANKS SINGGAH SINI & HAPPY BERBLOGGING..^◕‿◕^ PLEASE RESPECT MINE AS I RESPECT YOURS..THANK U ❤ MILIK BIE FIEKA KAMAL !

SUMPAH best lagu ny =.-'


ShoutMix chat widget
:)

sdeh lhaa JAM hilang !

salam . wyh . rnie ad sukantara . wahh . bhest lhaa jgk . hehe . mula -2 ak qasa heppie sgt . pastoe . ak nmpak kamal . dea pkai bju besa jea . ta pw ar . ak ta kesa . pastoe yg ak amat amat sheket aty . dea kta at ak yg dea na g junjung . mna ak ta pedih aty . ak cm na nges . mmg ak mai bkn niat na jpa dea . tpie smlm dea yg pujuk ak  soh mai kola . last last . dea bule wuad . ak benci hg . BENCI kao . ak ta suka at kao . kao tpu ak .
ak nya smngat mai tw tak ? tgok -2 . hmm . sdeh sdeh . td time ak na lompat juh . ak soh megat pgg jp jm ak . astoe ta pa ar . hm . da bes smoa pmainan . ak ajak diowg pegi kanten makan . hehe . almaklum lhaa . lapaq . pastoe ak tnya megat . mana jam ak ? megat kta tataw . ad at faizal . ta pa ar . ak ngat selamat at tgan faizal . ak an kekawan lepak at surau . waahh . amat seronok . ak gila brgambar . hahah . semoa gmbar ak amek . boboy beli ncet bwu . ala . cm akk ak C3 . hehe . cntek amat sih . daa bersuka riaa . ak pon na alek . lteh lteh . tpi heppie . ak pegi at laluan keluar . ak nmpak faizal . ak tnya dea mna jam ak ? dea kta tataw . twos aty ak . dupdapdupdap ! ak syg jam ak . megat wt muka tataw . ak ap lagi . nges lhaa . nanak jam toee . nanak nanak nanak !  depa kta depa na byaq alek . hm , ak syg jam uh .


shuka ? like sdje ! ilysm .

0 fieka capital K :):

 
that all hak milik saie . sharifah shaznur shafiqah 。^◕‿◕^。